September 5, 2011

#RayaDeka

Tak banyak nak bercerita. Since Maktok masuk hospital, so kami semua beraya di hospital juga. Kesian Maktok. Asek mengadu "adoii...adoii...adoiii" je mase aku duduk sebelah dia. Bila aku suruh die bersabar, dia cakap dah tak boleh sabar, sakit sangat. Lagi lah buat aku nak menangis :'(

Tapi yang bestnya, masa hari pertama aku datang hospital. Masa tu aku dari Segamat terus pergi hospital. Kata pon hari Jumaat, mestilah berbaju kurung. Dengan bag Chuck Bass aku tu, masa lalu depan guard, dua orang guard bangun tunduk sikit macam tanda hormat. Aku pelik dah. Sampai je bilik Maktok, mak aku tegur,

"Gaya dah macam doktor..."

Okay baru aku faham, mungkin guard tu ingat aku doktor. MUAHAHAHAHA !

Oh Maktok dah pon balik rumah Jumaat lepas. Alhamdulillah. She's gettin' better now walaupon masih terbaring tapi tak de mengadu sakit-sakit lagi :')

Ini lah Maktok :') Ramai chinese ingat Maktok ni chinese. 
Siap tengok dua tiga kali, pelik orang melayu yang jaga orang cina. Haha.

Ni berhenti jap kat tepi jalan sebab sorang adik sedare aku tertinggal -.-"

Eh nak jugakkkkkk -______-"

Tak payah nak kening Ziana Zain sangat. Pang sikit meh.

*Sorry gambar pecah-pecah. Camera iPad tak lawa langsung -.-"


Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin
:')



2 comments:

Anonymous said...

ehemm' Dengan bag Chuck Bass AKU tu....' ? urs ke?

Deya Zanial said...

yes mine. no i mean me share with chuck bass of course :)