January 15, 2011

Where the hell are you?


Aku selalu berangan terlanggar bahu dengan sorang laki. Lepas tu masing-masing sibuk kutip buku yang berselerak kat lantai. Lepas tu masing-masing toleh, WOW ! hensem woi ! Terus dari mata turun ke hati. Terus masing-masing gelabah malu-malu. Ahh cerita nak gebang je.

Tapi masalahnya dah masuk sem 4, tak jumpa pulak aku dengan mana-mana lelaki hensem kat UiTM neh. Pupus ke ape?

Ah name pon berangan.

8 comments:

kembatolo™ said...

tompang simpati bole? hihi

Tuan Din said...

hahaha takat berangan tapi tak mao praktis mana nak jadi... nnt kalu nampak yg hensem, Deya pegi jer tuju kat dia & langgar bahu.. pastu kasi lambung itu buku kat tangan semua...

Deya Zanial said...

kembatolo : haa sila-sila.

tuan din : haa tulah pasal kan? neh name die cakap tk serupe bikin kahkahkah.

k said...

good.

luvly mya said...

kah3. kak deya kita pun pernah terpikir macam nie +_+

Deya Zanial said...

k : oh my god i forgot my hensem read my blog ! oh please ini entry bodoh bodoh je bukan betul betul T_T

mya : haha semua perempuan memang pernah pikir macam neh kot? hehe ;p

fana said...

hehe,, comel juga bila fikir mcm tu ye,,,

Deya Zanial said...

kan? kan? kan? hee ;D