November 13, 2010

Shelter.

Sampai je rumah terus berlari-lari anak dengan syimit dan pinky terus terbongkang atas sofa. Sambung tidur sikit lagi. Penat woo. 

*flashback.

*1 message* "10 minit lagi mak sampai." Tengok jam 9.08am. Awal lagi neh. Pasal ape amek awal sangat neh. Ishh. Kemas barang-barang terus balik ke bilik. Jauh kau dari Kolej SMK ke Kolej Intan. Dan dan jatuh tergolek pasal pakai selipar licin dengan bawak bantal, syimit, pinky dan laptop. Anggap je dugaan.

Sampai bilik je, mak dengan fara dah depan pintu bilik. Nak senyum pon tak larat. Satu sakit kat.....satu lagi mengantuk amat. Masing-masing mula kan tugas mengemas. Senang cerita, bahagian aku siap kan diri sendiri je.

Lepas tu singgah Sagil jap. Mandi-manda kat Gunung Ledang. Air sejuk, sentuh sikit-sikit cukuplah. Tak best mana pon. Best lagi mandi kat rumah. Lepas tu gerak balik. Sepanjang dalam kereta berdengkur. Penat. Penat pasal ape? Tak tau. 

4 comments:

Tuan Din said...

Penat sebab Study lebih , mungkin penat sebab nak bangun angkat badan masa jatuh..

Farhana Amin said...

wah wah dah balik ye kak

einaz shah rizal thomas said...

eh haiy.. (:

Deya Zanial said...

tuan din : haha jatuh ti tak rase pape sebab tengah mamai.

fana : dah lame dah dik akak balik haha.

einaz : oh hye :)