January 27, 2010

Hebat Sangatlah 4 dalam 1?



l : Okay I nk u buat tajuk External Marketing Environment. Die ade 6 tapi u buat 3 je. Social Factor, Economy Factor and Technology Factor.
d : Bila nk present neh?
l : Nextweek.
d : -____-"

BEL nk kene present, marketing nk kene present, CTU nk kene present. Malassss -__-" baru minggu ketiga tapi assignment macamm dah nk habis sem. Perghh gile tk rilex macam last sem. Last sem satu je kot presentation. Itu pon mase dah hujung hujung sem. Tulahh kauu, sem lepas berlagak lagi kat budak class lain "aku sem neh rilex je kot. presentation tk de ponn HAHA >:)" haa skang amek kau ! -_-"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Okay dah cukup untuk cerite assignment. Kecohh je. Pasal assignment pon nk cerite. Bagak gelabah bak kate kin lah. Oh ohh since aku kat Johor neh mesti lah tk de topik lain selain BERKABUNG kn? Mehh aku nk cerite siket kat campus aku neh ponn kene berkabung juga. Siap kene saman bai kalau tk berkabung. Budak laki lah tapi yg kene saman. Sebab laki kn PAYAH nk dengar arahan. Perempuan neh sekali cakap terus buat. Tkdenye beralasan semacam mana laki neh. Heh heh heh. Mesti laki laki sume panass je. Boooo ! >:)

Tak payah cakap banyak, aku nk tunjuk siket gambar yg sempat aku curi curi amek neh, lagi lagi gambar lecturer. Heh heh heh.

Ajar dalam iman. Sambil ajar sambil tutup mata. Heh heh heh.

Dia bukan buta, tapi die kalau bercakap mata die tertutup sampailah die habis cakap baru buka mata. Mendalami ape yg di ajar mungkin?

HOTT setafff -__-"

Neh sume dok contact parents mintak tudung sekola balik. Gelabah lepas dengar announcement kene pakai tudung putih. KANTOIII !

Ini saya bersama kawan saya amoyyy. Pehh ape kene saya saya neh? Kami bergabung. GABUNG? -__-"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Haaa presentation td SEPATUTnye hari neh ade. Tapi class rep aku neh tk boleh pakai, die neh oghe klate hak suko nyusoh kn oghe je. Perangai annoying je. Kalau tk cari pasal dengan aku sehari tk tido lena agaknye die neh.

Tadi aku sampai sampai kelas je dorang tengah berbual bual. So aku macam kecoh lahh tanye "korang dah siap slides?". Wahh jawapan terbaiklah kn "Alaa rilex lah, aku tk buat pon", "hah? ade keje ape?". Jawapan yg kalau aku jadi lecturer memang aku tibai sorang sorang. KALAU lah aku jadi lecturer.

Aku dah agak cuak suam suam kuku je sebab aku baru siap kan AN HOUR before pegi class. Hebak mu neh ! Kecek oghe klate. Well, sume assignment aku, aku buat macam tu. Sebab bila macam dah terdesak, bak kate pepatah, di hujung tandung, baru lah idea aku mencurah curah ke ladang gandum. Pehh sume lah dalam iklan aku hafal kn?

Dah sedap sedap duduk sume tibe si oghe klate, class rep aku neh bersuara "Okayy sume, class cancelled", mase tu tk yah cakap lah. Telinga aku dah berasap teruk dah. Si Mai siap call bomba segamat lagi. Ade lah dalam 3 4 buah lori bomba datang semata mata untuk memadamkan asap telinga aku. Pehhh cut the crap pleaseee ! -_-"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Aku baru je neh balik dari meeting KEMUSA aka Entreprenuership Walkabout Club. Cehh cehh name nk gempak kn? Name gempak pon bukannye best. Aku ingat nk tukar pada tennis. Tapi dah terlambat. KP tk bagi tukar :'( Tak pe next sem nk tukar ! Dah dah jangan nk happy sangat. Okay okay sambung cerite, first task kitorang macam kene buat business. Aku dengan hati separuh rela separuh tk rela kene jadi marketeer. Ehh copcop, yeke marketeer? Lupaa -_-" Bukan aku tk nk, tapi aku tk berape suke ade tanggungjawab. Dah tu kau nk jadi kuli? Tk nkkkk. Jadi pembeli je boleh? -__-"

Dapat byha pelempang aku neh kalau die bace. Mentang mentang manger kn? Heh heh heh JK JK :DD Aku di beri tugasan tapi aku dah lupaaa -__-" Ape nk jadi kau neh? BYHAAA AMOYYYY JANGAN MARAH :'( Nanti aku ingatkan balik ey? Ey? :)




2 comments:

Sharinginfoz said...

tension kan bila part kena present ni..

Buffered or Metered Earnings????

Avatar VS Titanic

Deya Zanial said...

SANGAT kot. malas tk payah cakap lah -_-"