March 10, 2013

Module

Semalam, ada modul 2. Jangan tanya apa tu modul. Kalau bukan student UiTM mungkin tak tahu lah apa tu modul. Malas nak explain apebende tu sebab tak tahu nak cakap guana. Gittew.

Sepanjang attend module since diploma, tak pernah sekali pon satu group dengan orang yang aku kenal. Sekali pon tak pernah. Ini dah modul 2 untuk degree baru dapat satu group dengan kawan. Terharu betul. Sampai 3 orang pula tu. Kalau tak kat dalam masa LDK (Latihan Dalam Kumplan) mesti aku orang paling senyap, senyum je. Tapi bila dah ade geng potpetpotpet sampai semua aku je yang kene present. T_T

Semalam ada satu ceramah, 2 LDK & last sekali tu game. Game ni aku tak masuk campur lah kan sebab kalau dah reramai kat lecture theater tu yang lelaki main game, perempuan berbual. Aherherher. Dalam berbual tu aku me-lagha sekejap.

Makanya...

*abaikan tulisan*

Inilah yang terhasil *goyang-goyang bontot* aherherher.

K, tu je. Sebab dah ada laptop rajin lah sikit nak update ni sementara takde assignment lagi. 

No comments: