December 12, 2010

Unplanned.

Selama seminggu di KL rasa macam sehari boleh? Okay esok dah balik rumah semula dan mula lah hari-hari biasa. Bosan. Tapiii rabu neh pegi Perak. Yeayyy ! Dah kau tk payah nak happy sangat. Tak lama lagi dah nak masuk sem baru. Aishhh -_-

Baideway, semalam terserempak dengan sorang kawan aku yg kat Melbourne tu. Awww terharu betul. Asek plan nak jumpa tapi asek tk dapat jumpa je. Tapi semalam tengah lepak kat canai dengan my cousin, sekali pandang orang lalu aku ternampak muka orang macam kawan aku neh, Jay. Baru je nak amek phone nak text die "ehh I nampak ade orang muka macam you". Sekali boleh tk belakang tu dia? Rupenya orang yang rupe macam die tu kawan die T_T Masing-masing terus speechless, terus sengih-sengih macam kerang busuk, terus macam aaaa aaaa aaaa tk tau nk mula cakap ape. Okay ceritanya sekarang, lain kali kalau nak keluar tak payah plan boleh?

Masalahnya sekarang, boleh tak lepas si Jay neh blah die text aku, "eh u makin debab !". *nangis.

Tapi masalah si Jay neh sekarang, die tengah murung Liverpool kalah. MUAHAHAHA ! Bak kate  Jay mulut aku masin. Aku cakap goal sekali, memang betul pon Liverpool kalah 2-1. HAHAHAHA :D

Rabu neh pegi Perak, ohh tak sabarnya rasaaaaaaa !

3 comments:

Anonymous said...

3-1 laa deya, vs new castle en?

Tuan Din said...

chealsea~~chelsea!

Deya Zanial said...

dobot : oh yaa 3-1. yg satu tu tk perasan sebab mase goal tk tengok. tibe-tibe terus tanya "eh new castle goal lagi?" okay dah sedar dah deya dah tua T_T

tuan din : boooo chelsea booooo haha.