November 25, 2010

Pls.

Asal musim cuti je bertimbun wedding card datang. Dah macam mari-ramai-ramai-kahwin-musin-cuti-neh-baru-ramai-orang-datang-sebab-kalau-buat-time-sekolah-tk-da-sape-nak-datang-nanti-kite-kahwin-syok-sendiri HAHA urgh !

Jadinya adelah beberapa rumah yg sempat aku pergi antaranya rumah akak sedare yg kebetulan buat hari sabtu, dapat lah datang. Eh macam kau budak sekolah pulak kan? T_T

Hari sebelum-sebelum majlis tu kene lah tolong-tolong. Mak kate "Rajin-rajinkanlah tulang tu tolong orang. Kang time kau kahwin tk de orang tolong hah padan muka !" Terus semangat pagi-pagi lagi dah terus terbang ke rumah mak sedare nak tolong ape yg patut.

Sampai sane je terus dorang buat ape tah macam isi barang dalam paper bag untuk guest kot? Tengah-tengah buat tu tibe-tibe ade satu makcik neh yg aku pon tk berape nak kenal siapa dia bersuara, "Eh budak neh umur berapa?(tangan tuding ke aku). Kalau tk de sape-sape bolehlah..." Dengan kelajuan 180km/h aku geleng kepala. 

Woiiiii ini bukan zaman dulu-dulu lah nak kenen-kenen kn. T_T Seram aku di buat makcik neh. Brrrrr.

Oh oh bukan makcik belakang tu yang nak kenen-kenen kan tu ye T_T


8 comments:

shida said...

ko hot setuff sgt, mane tak ade mokcik nak kenenkan dgn anak bujang bliau. bahahaha. :p

Deya Zanial said...

aku kecik lagi mane boleh kawen. main kawen kawen boleh ah HAHA ;D

Farhana Amin said...

oh cis baru nak edit gambaran sebegini!

Deya Zanial said...

bluekk ! tk boleh tiru ! haha.

Tuan Din said...

makcik : .... kalu tak der sapa2... (bolehlah suruh dia buat air!! * ayat ini belum sempat keluar lagi)

deya : geleng2..

makcik : Ish3..! pemalas betul budak nie.. tak boleh wat menantu (juga dalam hati1)

hahaha

Deya Zanial said...

pandai tuan din buat skrrip. dah boleh sain kontrak buat drama? haha.

ade lagi dialog tp malas nak panjang panjang. enrty ini pon dah kire panjang dah. hehe.

Farhana Amin said...

aha takde tiru2 ah. budak photo selalu buat. aha

Deya Zanial said...

aku tk cakap dengan budak photo tapi aku cakap dengan kau. kau tk boleh tiru. bluekk ! haha.