January 25, 2016

Memori Part 2

Kelmarin, aku ke mall yg kita pernah ke sana bersama. Ingat lagi? Lepas half round di mall, aku mengeluh kehausan. Jadi kita ke food court untuk minum. Kita duduk di hadapan kedai Coconut Groov. Dan kelmarin, masa aku ke food court di sana. Sedang mencari mereka yang lain, aku ternampak meja yang kita duduk.

Sigh.

It reminds me a lot to you. Kita berbual. Kita bergurau. Aku yang curi-curi ambil gambar & video kau. Aku cuma dapat rasa, yang kita tak lama. So I enjoy every seconds I had while I still have. Thats hurt. A lot. And still is. 

Sigh.

Sementara berjalan dari satu butik ke satu butik, kau yang sentiasa di hadapan dan aku ketinggalan di belakang. Aku memanggil kau dengan irama. Seakan menyanyi. "Guard tangkap budak kecik ni" kau bergurau, bila aku menyanyi.

Sigh.

Rindu.

No comments: